نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2202
-
الف
+

هومن برق نورد: به خودم اجازه نمی دهم در نقش هایم تکرار شوم

«هومن برق نورد» از چکونگی ورود خود به دنیای بازیگری و حساسیت خود بر روی انتخاب کرکترهایش سخن گفت.

«هومن برق نورد» بازیگر سینما و تلویزیون در یک مصاحبه از چگونگی ورود خود به دنیای بازیگری و حساسیت خود بر روی انتخاب کرکترهایش سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «هومن برق نورد» بازیگر سینما و تلویزیون که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 وی را با نقش آفرینی در سریال «دودکش» و «پادری» به یاد دارند ، در یک مصاحبه از نحوه ورود خود به دنیای بازیگری و حساسیت خود بر روی انتخاب کرکتر هایش سخن گفت.

«هومن برق‌نورد» درمورد مسیر ورودش به عرصه بازیگری گفت :من اینجنیری برق خواندم و به طور اتفاقی وارد عرصه بازیگری شدم.

وی در ادامه گفت : اولین تجربه تیاترم در ۱۷ سالگی و با نمایش «دایره گچی» ساخته «مجید جعفری» اتفاق افتاد که فقط یک تک دیالوگ اجرا کردم اما این مسیر را از آن جا تا رسیدن به کرکترهای نقش اول ادامه دادم.

«برق‌نورد» شهرت خود را مدیون سریال «بیداری» ساخته «بهرام عظیم پور» و «اشک‌ها و لبخندها» اثر «حسن فتحی» می‌داند و در پاسخ به این نکته که عمده آثار اخیر او در بخش کمیدی بوده ، گفت : من در یک ژانر ماندگار نمی‌شوم و از این خاطر ترسی ندارم چون به خودم اجازه نمی‌دهم در نقش ها تکرار شوم.

وی در پیوند با همین موضوع افزود: همیشه حواسم را جمع می‌کنم و در انتخاب هایم وسواس دارم. البته برایم فرقی ندارد که حتما کرکترم کمیدی باشد یا جدی، آن چه برایم مهم است، ارتباطم با آن است.

«برق نورد» با اشاره به اینکه کیفیت کار و فلمنامه اهمیت بسیاری برایش دارد گفت : من در آثار کمیدی مختلفی حضور داشته ام اما هنوز به آن مرحله نرسیده ام که بگویم کافی است و از فردا فقط جدی کار می‌کنم و فکر نمی‌کنم به آن مرحله برسم که در ژانر کمیدی کار نکنم.

او در پیوند با همین موضوع افزود : من از کرکترهایی که بازی می‌کنم واقعا لذت می‌برم و اغلب انرژی که از کار می‌گیرم، برایم مهم است. افرادی که با من کار کرده اند می‌دانند که چقدر تاکیدم برای ارائه یک اجرای خوب، جدی است.

«هومن برق‌نورد» درباره محتوای آثار تلویزیونی و سینمایی ایران گفت: متاسفانه برخی مواقع متن فلم نامه‌ها آن قدر ضعیف است که نمی‌دانید با آن چه به شما داده اند چه باید بکنید؟ همه آن‌هایی که این هنر را دوست دارند، دغدغه این بی محتوایی را دارند.

وی در ادامه گفت : من این نوع کرکترها را قبول نمی‌کنم، چون فشار دوچندان به دنبال دارد و نتیجه‌ای هم که باید حاصل نمی‌شود.

«هومن برق نورد» با اشاره به اینکه چه در کار کمیدی و چه در کار جدی، روند قصه بسیار برایش مهم است ، گفت: تلاش می‌کنم متن خوب پیدا کنم و ویژگی مهم یک متن خوب هم بیش از هر چیز، قصه است.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر